Förbaskade Regn!!!




Trevligt väder idag, nej icke...kom hem med en vattenpöl i skon kändes det som.
Det här är det man får ta när man jobbar på hunddagis :).
Hade otroligt roligt i måndags...mina båda salsa lärare fick kämpa med mig för att jag skulle förstå mig på open break och sen höger snurr, den har aldrig suttit förut men sen efter en halvtimme av lektionen så satt den, ja helt otroligt den satt, jag är så otroligt imponerad över mig själv.
Men jag har fortfarande svårt att slappna av för att sen låta mig bli styrd, förstår inte har så svårt för det.
Jag får verkligen bita mig i läppen varje gång jag försöker styra killen haha.
Stackars killar, får inte chansen att känna sig manliga.
Nej jag får ta och jobba på den biten också.
Får se hur det blir nästa termin.

Nej nu ska jag koka mig en kopp te och sätta mig framför tv:n







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0