Rökning dödar!!



Ja jag vet men ändå sitter man fast i träsket, och jag förstår inte varför för jag tycker inte att det är gott ens.
Det är något jag gör när jag väntar på bussen, något jag gör när jag är med vänner och sitter på en ute serviring på sommaren.
Dock röker jag inte när jag är hemma, jag är alldeles för lat för att gå ut i kylan så då håller jag mig hellre ifrån ciggen.
Så varför skulle jag då inte kunna sluta med tanke på att jag inte röker mycket.
Tror att det har med att man har något att göra med handen, det är något socialt och det är något man gör för att få tiden att gå fortare ( ja man tror det iaf )
Nej dum är man som började när man var 13 och dum är man som fortsätter med det idag.
Fast jag tror nog att det kommer en dag när jag kommer sluta med det som det mesta dåliga jag har slutat med, man kommer nog till en punkt när man känner att det räcker.
Tills dess har jag ciggen kvar i fickan.

Nej godnatt på er// Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0