Salsa kurs!!!




Så är jag hemma från Salsa kursen, stackars salsa lärarna, jag har inte sovit på 31 timmar och jag skrattade och var lite flummig, men roligt hade jag det iaf.
Svettigt men Salsa är en av dom roligaste danserna man kan lära sig.
Dom berättade att dom ska ha en uppvisning nu den 20 december med alla som är och lär sig, funderar på om jag kanske ska vara med, vem vet vi får se hur bra man blir.
Har ett litet problem jag har svårt att låta någon styra mig :) som den manliga läraren jag tänker för mycket och jag tänker som en kille.
Haha måste lära mig att vara mer mjuk som en tjej.
Ja ja ska försäka tänka på det, och sen måste jag träna på att göra högersnurren, den sitter aldrig när vi ska göra open break och sen gå in för att göra den...så nu får jag spela mina Salsa låtar och träna som fan så att den sitter till nästa vecka :).
Blir glad iaf att dom ska ha fortsättningskurs...jag måste bara gå på den.
Nej nu blir det duschen och sen sova...fast nu är jag för uppe i varv.
Sov så gott

Kommentarer
Postat av: samantha

Så blirre massa salsa på fre :)

2009-11-11 @ 11:19:06
URL: http://diamantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0