Blir så trött!!

Fattar inte riktigt vad hon blir besviken av.
Förklarade för henne hur det låg till men ändå ska hon fortsätta att säga att hon är besviken hit och dit.
Hon blev ledsen för att jag ville ha uppmärksamhet utav folket på k6 när vi satt på klottret.
Är som att bara för att hon nu har sin pojkvän och inte behöver den uppmärksamheten av killar som hon ville ha förut så ska jag vara så också.
Men jag lever inte i ett förhållande och jag har inte mått så bra på länge och jag mår lite bättre när jag får uppmärksamheten utav killarna på k6.
Hon säger att jag kräver uppmärksamhet utav alla andra än henne.
Men som jag sa till henne, våran vänskap är väl värd så mycket mer, vi ska veta var vi har varndra och vara trygga i våran vänskap utan att kräva uppmärksamhet utav varandra.


Det är så skumt för förut var det jag som var den som hela tiden var tvungen att kolla att allt var bra mellan mig och mina vänner och hon den som sa att jag inte skulle vara för på.
Nu känns det som om rollerna är ombytta.
Nu när jag äntligen har fattat att hon finns där, vi behöver inte allitd uppmärksamma att vi finns där och vi behöver inte alltid prata med varandra på klottret på en ytlig sida som k6.

Våran vänskap är djupare än så, vi ska inte behöva säga det rakt ut till varandra, det är som en tyst övernenskommelse.

Hm nej, vill hon inte prata med mig på ett tag så vill hon inte det.
Jag jagar inte efter folk, har aldrig gjort kommer aldrig göra, jag ger folk den tid dom behöver.

Godnatt/Angelica


Kommentarer
Postat av: samantha

Jag är inte lessen för att du vill ha uppmärksamhet av andra, jag blir lessen för att det känns som att du inte bryr dig om jag ger dig uppmärksamhet utan alla andras uppmärksamhet e så mycket mer värt...är det så jävla konstigt?

När du sitter o skriver att ingen skriver till dig o jag uppfattar det som att du är lessen o jag vill göra det bättre men det jag har inget att komma med eftersom deras uppmärksamhet är mer värt.

Sen har jag aldrig sagt att du kräver uppmärksamheten utan att du ber om den, det är skillnad.

Sen har jag försökt förklara för dig tusen ggr att ditt självförtroende måste komma innifrån o inte från kåta killar på k6.



O jag vägrar väl inte prata med dig, hur har jag isf gjort det?

2009-09-14 @ 19:44:13
URL: http://diamantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0