Hemma igen.

Så nu är man hemma igen efter bion med en underbar kille :).
Han är trevlig och go på alla sätt och han får mig att känna mig glad och tillfredställd med mig själv...vilket jag inte har gjort på länge.

Filmen var jätte bra, effekterna otroligt bra gjorda så den är värd att se.
Så gå till och titta på district 9.

Bra om man gillar speciella filmer.

Imorgon börjar jag mitt nya jobb, ska jobba på ett hunddagis.
Älskar hundar och jag får den motion som jag så väl behöver.
Sen är det bara att äta rätt och mindre portioner så går jag ner dom många överflödiga kilon jag har fått efter en lång period av depp.

Men nu kanske allting vänder...känns lite så och det är ju bara jag som kan ändra mitt liv.

Nej dags för mig att sova så att jag är pigg imorgon.

Godnatt/Angelica

Kommentarer
Postat av: hass

blush

2009-09-13 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0