Hemma och är sjuk och tittar på idol!!

Usch mår ingen bra idag...det ömmar i hela kroppen och jag mår otroligt illa och orkar inte att äta för jag är rädd att det ska komma upp igen.

Känner mig ensam och vill ha den speicella killen som jag tycker om här så att jag kan kramas.
Finns inget bättre att få ligga och kramas när man är sjuk och när man känner febern hetta i hela kroppen.

Men det är lite svårt...jag tar inte hem honom till mig och jag kan inte komma hem till honom just nu eftersom han precis har skilt sig och hans föredetta fortfarande bor hemma.

Så jag får ligga här helt ensam iaf och slötitta på kändisdjungeln.

Det verkar som om han är rädd för att jag ska tröttna på att vänta men han kan vara lugn är det något jag har när det gäller sånt så är det tålamod.
Han är en sådan bra människa, snäll och omtänksam och mogen precis sånt jag tycker om och sen har han humor också...vilket är också något som jag gillar :).

Gud låter som om jag är kär, det är jag inte, jag har hittat en perfekt man att bara umgås med och må bra med och jag gör nog samma sak för honom.

Inga krav och inga förpliktelser så som jag precis vill ha det.

Nej dags att fortsätta titta på tv.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: samantha

Ja jag kan intyga på att du inte kommer tröttna på vänta i detta fall

2009-09-17 @ 02:34:30
URL: http://diamantha.blogg.se/
Postat av: den speciella

kramar - håll ut så löser vi detta

2009-09-17 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0