Känsliga människor.

Förtår inte hur folk kan vara så lätt provocerade, hur dom kan ta åt sig så lätt utav mina texter som absolut inte handlar om dom och som jag med glimten i ögat säger att det handlar om vissa i detta avlånga land.
Men helt ärligt hur ska jag kunna peka ut någon speciell i en stad som ligger 80 mil ifrån mig eller någon speciell som bor här i stockholm.
Som om jag känner alla i stockholm eller alla i sverige.
Nej skärpning på er alla där ute.
Är så trött på denna jante lag som vi har i sverige.
Kom igen den måste bort...det är nya tider och folk måste få höras och synas och få säga det dom tror på.
Blir så trött att man ska alltid ta hänsyn och aldrig få speak out.
Nej sverige är alldeles för mesigt tycker att vi 80-talister ska ut och visa dom älde generationerna att det är dags att tänka nytt och tänka om.

Nej äsch dags för mig att sova ska upp imorgon och jobba.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0