Vet inte riktigt!!

Jag hade det riktigt trevligt i Skåne med Samantha och Hass men har börjat fundera nu efter en konversation med Hass på msn.
Han har så otroligt mycket att göra hela den här månaden med jobb och kickof med jobbet osv.
Sen har han sitt ex som snart kommer flytta där ifrån.
Inget problem där men jag känner så här, att om han och jag ska fortsätta våran relation så vill jag att han ska ha tid med att träffas...vill inte ha en till som bara har tid för jobbet, jag har redan varit där.
Orkar inte riktigt med det, jag vill att man ska träffas och ha det trevligt med varandra.
Jag sa att ja jag kan ha tålamod med att jag inte kan komma hem till honom just nu med tanke på hur situationen ser ut där.
Men sen då, efter det...för det verkar som om att jobbet tar otroligt mycket tid för honom och har man inte tid att träffas så vad är då meningen.
Nej måste tänka genom allt för jag orkar inte med att ha någon som man gillar och sen inte få träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0