Ååååh så jävla bra.

Har inte tänkt på det fören nu.
Om det är för att våren är på väg eller något annat vet jag inte.
Men jag har verkligen två eller nej tre egentligen fina killar på min salsa.
Fast den tredje har ju tjej så han skiter jag i haha.

Men dem andra är min såkallade danspartner och min danslärare.

Min danslärare dem finaste ögonen I ever seen.
Sen min danspartner är lång och har fina drag.

Roligt att ha något fint att titta på när man är på salsan haha.

Idag kunde jag inte dansa lika mycket som jag brukar göra för min axel gör väldigt ont.
Ska ju på magnetröntgen så vi får se vad det är för fel på axeln.
Ska bli skönt att entligen få göra det.
Ifall att det är något annat än muskelfästeinflammation.

Nej dags att lägga sig i sängen och läsa lite.

Kram

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej, ledsen för sent svar på din kommentar, har så fruktansvärt mycket mail och kommentarer att ta hand om... Jag kommer in i min ätstörning i perioder, då får jag verkligen tvinga mig själv att inte fastna i det.. Jobbigt :/ Hur går det för dig då? Nu vet inte jag vad för ätstörning du lider av.. Men om du lider/led av anorexia som jag, så lärde min doktor mig ett väldigt bra knep :) Ät enbart väldigt nyttig och kalorisnål mat, så går du inte upp i vikt, men du kommer HÅLLA vikten. Det är någonting som verkligen hjälpt mig då jag kan äta mycket mat med inte behöva ha ångest för att gå upp i vikt. Sov gott! Em

2010-04-21 @ 01:22:25
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0