Ett stort förlåt!!

Om du läser det här, vilket jag verkligen hoppas så vill jag verkligen be om ursäkt för det jag skrev.
Trodde verkligen inte att det skulle träffa så hårt som det gjorde.
Jag är ledsen också att vänskapen inte gick att rädda, men tyvärr växte vi ifrån varandra och vi har alldeles för mycket problem att ta hand om för att vi ska kunna funka tillsammans.
Klart fan att jag har ändrats det gör vi alla, det har du också men vi ändrades inte åt samma håll.

Sista året var fyllt av bråk av olika åsikter men vi har ändå haft många år av positiva stunder och det ska jag ta vara på.

För jag kommer ändå sakna det vi har haft men det var tvunget att ta slut.
Det är nu vi måste utvecklas till det vi kommer att bli.

Men jag vill ändå varna dig för människan du träffar, även om det bara är som vänner.
Var försiktig med det han säger och det han gör, eller vad vet jag han kanske behandlar dig bättre än vad han gjorde med den andra kvinnan.

Men hoppas att det löser sig för din mamma och att hon snart blir frisk och jag hoppas också innerst inne att du får hjälpen du behöver, att du får hitta någon bra att prata med.

Du precis som jag behöver hjälp.

Lycka till med ditt.


Med det sagt så blickar jag framåt och tänkte visa vad jag köpte idag.
Eller vad min mamma köpte åt mig idag.




Min nya vårjacka, så fin och så skön.



Min fina nya tröja som kommer passa bra till mina leggins från New York.


Så nu så var det här inlägget sista inlägget jag skriver om dig som jag lovade.
Men ville bara visa att jag inte vill att vi ska skiljas som ovänner.

Du har betytt mycket ändå.

Nej ni andra får ha det bra ni också.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötis:) aww tack så mkt. snällt sagt:)

allt bra me dig? fin vovve

2010-04-12 @ 11:33:43
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

snygga kläder. Det där med vänskap... ja det har man varit med om :(

2010-04-12 @ 12:04:34
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0