Fy!!

Säger att det var respekt mot mig som du inte sa något.
Skitsnack det handlar om att du som många andra tänker med något du har mellan benen.
Så jävla fegt och jag trodde du var tillräckligt mogen för att kunna tänka annorlunda.
Du har ändå upplevt jävla mycket i ditt liv och borde då vara mer mogen.

Du vill vara min vän, skitsnack det också för då hade du hört av dig då och då.
Jag försökte i början med sms och på msn och facebook men slutade sen efter att jag inte fick något tillbaka.

Du är feg, riktigt jävla feg.

Men jag säger bara se upp, det kommer inte komma något gott ur det här.
Inget gott alls.

Ja ja nu är det sagt, sitter här och mår jävligt illa.
Magsjuk kanske?
Som att det inte räcker att vara förkyld, man kanske är magsjuk också.
Vågar inte äta något.
Vi får se under dagen vad som händer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0