Giftet är borta!!

Åh så skönt det känns nu, lite lättare, mycket ljusare och en jävla massa energi på att förändra det som förändras kan.

Det är inte jag som är förloraren när det gäller mitt liv, jag är en vinnare och jag är den enda som kan se till att mitt liv blir bättre från denna stund och framåt.
Allt annat ska jag kasta åt sidan.

Ingen feghet ska få komma i vägen för min lycka, inga negativa tankar och inga lögner ska få förstöra det jag har i sikte.

Det ska handla om mig och dem som jag verkligen älskar över allt annat.
Mig och min familj och min framtid.

Jag är glad, jag är tillfreds med mig själv och allt ter sig så mycket lättare nu när dödvikten är borta från min kropp och mitt liv.

Nej jag är fan lycklig med det som är och lyckligare kommer jag bli.

För jag kommer att lyckas, kommer ni?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0