Helt jävla slut!!

Kan ju bero på att jag inte somnade förän klockan sex på morgonen och gick upp tre timmar efter för att äta frukost.

Hade verkligen ingen lust att gå till jobbet idag men jag samlade krafter och tog mig iväg.

Var otroligt mysigt att gå idag, kunde gå med bara min munktröja utan att frysa så det märks att våren är på väg.
Var varmt i solen.

Sen hade vi passivitetsövning med hundarna och klart jag får dom som verkligen hatar att sitta still haha men det gick bra till slut.
Det här är bra övning för mig också eftersom jag vill skaffa mig hund i framtiden.


Btw mammas valp har vuxit men hon är fortfarande den sötaste valpen jag har sett på länge och hon kan inte väga mer än ett och ett halvt mjölkpaket.

Här får ni en bild på henne då hon vägs.
Så underbar bild som min syster har tagit.




Haha lillan ser ut att ha enormt huvud för sin kropp men hon är så go.

Nej nu blir det något annat.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan din hund e underbar:) jo precis.. om man går till överdrift med operationer så är det ett problem. det kan inte vara hälsosamt o hålla på så:(..fan



men en del fastnar i skitet

2010-04-12 @ 22:33:07
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0