Hemma igen!!

Var väldigt obehagligt att ligga i den där apparaten då jag utförde magnetröntgen.
Fick hörlurar med musik i för jädrans vad det låter i tuben som jag kallar det för.
Axeln gör äckligt ont nu eftersom man ligger så otroligt trångt.
Sen vart det så otroligt varmt på ryggen, trodde jag skulle få panik där ett tag.

Skum känsla att det både var varmt och blåste svalt på en och samma gång.
Frågade hur mycket en sådan maskin kostar.
Mellan tio till femton miljoner kronor.

Förstår varför dem vill ha igång maskinerna så länge dem kan.


Förresten går vikt nedgången bra, folk har börjat märka på mig att jag har gått ner i vikt och det är så himla roligt.
Det ger mig extra energi att fortsätta i samma takt.
För ner ska jag, trött på att se ut så här.
Det är inte jag, speciellt inte eftersom jag alltid har varit smal.


Fan tänkte ladda upp lite bilder på hur jag såg ut som smal men det går fan inte.

Jaja får göra det en annan dag.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0