Idiot han är.

Var hemma hos KZ igår eller blir i fredags eftersom det är ny dag idag.
Vi satt hemma hos honom och hade det trevligt, snackade om honom och hans tjej som han har problem med.
Sen skulle vi åka in till mörby för att träffa någon kompis till honom.
På bussen berättar han att han har känslor för mig.
Snacka om att jag fick panik.
För jag är inge bra på allt som har med känslor att göra.
Jag har problem med att visa känslor, är lite känslomässigt förstörd.
Därav mitt namn här på bloggen, det är det som loveimpaired betyder.
Eller ja något liknande, finns inget bra ord på svenska men det är så nära man kan komma.

Vilket fall som helst så sa jag att jag inte kände likadant.
Vet ni vad den jäveln gör då, han lämnar mig.
Han sa att han skulle gå och kissa men det han gjorde var att han bara stack.
Ja ja hans val men att han inte kunde säga att han ville vara ifred stör mig.
Jag hade inte tagit illa upp, min nattbuss gick ändå från samma ställe där han lämnade mig.
Så han fick ett par arga sms där jag skrev att vi inte längre är vänner.

Jag tänker inte ta sådant skit från någon, jag gör bara inte det.
Han kunde ha skött det snyggare.
Visst jag förstår att han blev ledsen över mitt svar men säg det då och säg att man vill bli lämnad ifred.

Nej usch och fy.

Så vi är inte längre vänner, jävla idiot.

Nej dags att sova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tornevall

Helt rätt gjort!

2010-04-18 @ 16:27:09
URL: http://blog.tornevall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0