Jag bara älskar det.

Mitt jobb alltså, när det är så fina dagar som idag kan man inget annat än att njuta.
Har bytt tider nu så att jag är med på förmiddags promenaden också.
Älskar känslan att fortsätta gå även om kroppen säger ifrån.
Älskar att hitta den extra energin och hur kroppen svarar.
Folk börjar säga också att man ser att jag har gått ner i vikt vilket här så himla roligt att höra.
Gör så att man blir mer sporrad att fortsätta kampen mot övervikten.

Så nu känner jag mig så härligt trött att jag skulle kunna sätta mig i min favorit fåtölj och bara somna.
Imorgon är jag ledig och på onsdag ska jag på magnetröntgen.
Kolla upp min axel som jag har haft ont i nu i snart två år.
Kolla upp så att det inte är något mer än muskelfästeinflammation.
Hoppas inte för då kanske jag måste operera.
Det roliga är dock tiden.
Ska vara där 21:35.

Åh idag är det Top Model.
Har bara missat en säsong av denna serie, fattar inte hur man kan fastna så.
Men så roligt att det är korta människor som är med denna gång.

Undrar dock hur Tyra Banks är i verkligheten, om hon är lika sprallig och trevlig som i serien, har en känsla av att hon inte är det.

Nej dags att hitta något att laga.

Ha det så bra.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Vad kul att du gick med (:

Oj de var bra tips , tack för att du delade med dig av dem. Ska tänka på de när jag ska köra den 8 maj nu då.



Ja de är lilla jag :$

2010-04-19 @ 16:39:50
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Jo man får ju läsa de med en nypa salt faktiskt..



Nej jag valde att inte göra de just för att jag hade lagt ut skvaller om henne. Så de kändes så meningslöst liksom...

2010-04-19 @ 18:53:10
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0