Maria Montazami

Fan vad jag älskar den människan.
Så underbar person, ödmjuk men kaxig på samma gång.



Hon lever i sin egna lilla bubbla och springer runt och fixar i hemmet.
Hon har inte så stor koll vad som händer utanför hennes sfär men det gör ingenting
för hon gör det på ett sånt otroligt charmigt sätt :)

Här är några citat från henne.

”En gång kräkte hon två Victoria Secret-trosor på rad.”
Marias hund äter lite annorlunda.



”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”
Maria klarar sig inte utan stiftet




”Jag har hört att man inte ska ha på sig en massa juveler för det skimrar i vattnet som gör att hajen blir intresserad av att ta en tugga. Så inga juveler idag!”
Maria skyddar sig mot rovdjur


Nej jag är glad att hon fick så mycket mera plats nu i den här säsongen av Hollywood fruar.
Hon gör mig verkligen glad varje gång jag ser henne.
Nej dags att hoppa in i duschen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hon är lugn bättre än anna anka i alla fall haha :P

Allt bra med dig en sån här dag i början på veckan dÅ? :D

2010-04-26 @ 16:38:48
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Emma

hon är så skön :D

2010-04-26 @ 19:27:16
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0