Men låt dom va!!

Stackars prinsessan Madeleine, inte konstigt att hon flyr Sverige när alla ska vara så jobbiga och skriva om henne och Jonas förhållande.

Det bara för att han är tillsammans med den yngsta medlemen i kungafamiljen.
Visst att man får utstå en del när man är en offentlig familj och när man är tillsammans med en offentlig person men det borde finnas gränser.



Dem hade säkert velat avsluta sitt förhållande på ett bra sätt utan att gamarna inom journalistiken la ut dem inför hela svenska folket.

Nej tycker synd om prinsessan Madeleine och Jonas.


Tänk att jag ville bli journalist när jag var yngre men efter all hets om alla kändisar som man kan läsa om i tidningarna idag så är jag glad att jag ändrade mig.

Nej dags för promenad.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0