Några tips för er som ska söka in till Idol!!

Jag har några tips till er som ska söka till Idol.
Som jag fick utav en sångchoach.

För det första, ha inte högklackat för det gör så att man inte får lika bra stöd från magen som när man har låga skor.
Man står mindre stadigt och det säger ju sig självt att man förlorar stödet från magen.

Vänta några sekunder innan du börjar sjunga annars är det lätt att man börjar med fel tonart från början.

Sen sista tipset är att man alltid ska börja sjunga i samma tonart som man pratar.
För du vill väl ändå komma in i rätt tonart när du väl byter.

Sen önskar jag er alla lycka till och även om ni inte kommer vidare så har ni fått vara med om något väldigt roligt.

Sen får ni ursäkta att jag inte förklarar tipsen bättre men just nu har jag lite bråttom iväg.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0