Pms!!

Fan efter att jag fick min kopparspiral för några år sedan så har min pms blivit otroligt jobbig.
Jag har inte ont, eller jo men det är så pass lite att jag inte tänker på det.

Men det sätter sig psykist på mig.
Blir så otroligt nerstämd, så ledsen.
Säg vad du vill och jag kommer ta åt mig.
Var aldrig så här innan kopparspiralen och det skrämmer mig.
Allt, exakt allt suger stenhårt och jag vill bara försvinna.

Får tillochmed såna tankar att jag inte vill leva längre, det går så otroligt långt.

Så jag har en fråga till er tjejer där ute.
Har ni något bra förslag på hur man kan göra det lite lättare.
Hade det varit fysisk pms så finns det tabletter osv.
Men hur gör man när det sätter sig psykist på en?


Kom gärna med förslag.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaså, vart bor du då? alltså vart i Stockholm? :D



Bra, jag ser äldre ut med skägg. Då tror folk att jag är 24år haha och utan skägg tror de att jag är 18-19 när jag är fan 21 snart xD

2010-04-28 @ 20:01:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0