Salsa!!

Salsa klockan sju idag.
Får se hur jag kommer klara av det, är helt slut efter promenaderna i värmen idag.
Har gått med kortarmad klänning bara så skönt.

Idag är Hedvig tillbaka, min ena danslärare.
Hon har varit borta för hon var med i Bounce sista uppträdanden.
Hon dansade i ett salsa nummer, ska kolla om jag hittar något på youtube isf lägger jag upp det här på bloggen.
Roligt att hon är tillbaka iaf, bättre lärare kan man knappast hitta.
Charmig och en massa humor.
Hon och Jose är ett jävla bra team.

Nej orkar inte skriva mer just nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaha, nice ju hehe :)



När du skrev ung var jag bara tvungen o se hur gammal du är. Är du fan 27år? :O du ser verkligen inte ut som en 27åring. Du ser ut att vara 17-18år haha :D



Jo. dagen har varit helt okej. Varit i skolan, tränat och ska snart städa o sedan plugga :). Din dag då?

2010-04-27 @ 20:24:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0