Sängen kanske??

Jag vet att jag borde men det tar emot även om jag är trött.
Imorgon så börjar jag med mina nya arbetstider och åh det känns väldigt jobbigt måste jag säga.
Speciellt när man har sömnproblem och ska försöka orka sig upp tidigt.

Vi får se vad som händer.

Stackars min pappa är fast i Turkiet pga vulkanutbrottet på Island.
Hoppas han hittar ett sätt att ta sig hem, jobbigt att sitta fast när det enda man vill är att komma hem till sitt eget hem.

Men äh han kan passa på att spela lite mer golf haha =).

Nej får väl prova att lägga mig då, ett steg är ju att faktiskt lägga sig och sen får man ju se vart det bär av efter det.

Så ha det bra där ute.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej angelica!

Jag sökte förra året också till idol och gick heller inte vidare. jag kom iaf till en snäll jury som sa fina saker istället för att vara elak. De var en tjej och en kille ganska unga typ max 30. Men jag ska ge de ett försök till iår så får vi se hur de går.



Ja jag är ganska glad över att vi tackade nej också kan jag lova

2010-04-18 @ 23:43:11
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0