Ångest!!

Fick jag igår hemma hos min kompis S.
Mitt ex var där också och vi drack och hade det trevligt ett bra tag, tills jag kände hur jag fick en sådan ångest och bara började gråta.
Visade inte dom det utan satt med ryggen mot dom hela tiden.
Men S kände på sig att något var fel.
Vi gick in på toaletten och pratade och allt lugnade ner sig.
Tills efter några vinglas senare.
Hon flörtade tydligen med mitt ex.
Det roliga är att jag kände inte att det var så, jag tyckte mer att det var mitt ex som sände ut signaler om att han ville ha henne.
Så min ångest kom tillbaka, jag fick svårt att andas och kände att jag var tvungen att komma där ifrån.
Pratade med en kille på en community på nätet och sa att jag hade ångest.
Gav mitt nummer men det vart en siffra för mycket så han var tvungen att få tag på min kompis så fick hon ge ut numret igen.
Så tack Wic för dina sms igår, du är en fin kille :).

S ringde för en stund sen, jag ska hem till henne och sova över där.
Hon mådde så dåligt över vad hon hade gjort igår och ville ha mig där hos henne så att vi kunde prata lite.

Så nu ska jag damsuga klart och sen åker jag.

Skriver mer senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0