Final i Paradise Hotel!!

Ska bli så spännande ikväll och se vem som vinner Paradise.
Jag har mina aningar.
Jag tror att det är Jackie.
Tyckte om henne väldigt mycket i början men nu dom senaste avsnitten så vet jag inte vad jag ska tycka om henne.

Finns ingen jag tycker är en värdig vinnare heller.
Alla har spelat ett sådant fult spel, vilket man måste i ett sådant program.

Ja ja vem som vinner återstår att se.

Fick massage idag, var hur skönt som helst men man märker hur spänd jag är i kroppen.
Gjorde så fruktansvärt ont i början.
Men sen på slutet låg jag och gäspade för massagen gjorde så att dom lugna hormonerna släpptes lösa.

Men det snurrade på rätt bra i skallen när jag reste mig upp så jag fick sitta ner ett tag.
Sen kunde jag gå hem igen.

Så nu är jag så trött så jag måste verkligen kämpa för att hålla mig vaken.
Fast iof Paradise Hotel går alltid att se på nätet imorgon.

Nej nu ska jag byta om till mjukis kläder och sätta mig i fåtöljen.

Ni får ha det så bra.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0