Hämtad av limo!!



Ja det skulle jag ha blivit klockan fyra imorse eller nja BigT ringde då och berättade att han skulle hämta upp mig med en Limo.
För att sen åka hem till honom på efterfest.
Ja jag säger då det, folk som jobbar på krogen är allt galna.
Jag tackade iaf nej först men han tjatade som fan så jag sa ja.
Han sa att jag ringer upp dig när jag är framme.
Jag förstod att något var lurt med det han sa så jag gick och la mig.
Sen klockan sex så ringer han mig och sluddrar på som fan och säger att han är framme.
Jag höll på att garva som fan för jag förstod att det inte fanns en chans i helvetet att han hade kommit för att hämta mig.
Han gillar att överdriva vissa saker ibland har jag märkt.
Så jag säger att jag sov och la på.

Haha jag skrattar åt det idag när jag tänker på det, undrar hur han kände sig när han var
tvungen att gå och jobba idag.
Hoppas att det känns hårt för honom :)
Nej så ska jag inte säga, jag gillar BigT men han får så konstiga saker för sig ibland.
Nu är det dags att försöka sova.

Natti natt på er folket

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0