Lite bilder på hundarna!!

Sitter och käkar vindruvor och kikar lite på Blåsningen.
Kom och tänka på att jag skulle lägga upp bilder på några hundar på hunddagiset jag jobbar på.
Älskar mitt jobb, älskar att få jobba med hundar.
Det enda jobbiga är väl när man måste ut och gå när det är regn och svinkallt.
Annars är det hur mysigt som helst.
Men ja ja här kommer det några bilder.



Här har vi lilla Leo. Han är en Tibetansk Spaniel.
Han är tydligen van att vara med på kort för så fort jag
kom med kameran så började han posera :).






Här har vi Grappa som är en Flatcoatet Retriver och bakom henne
har vi Sixten som är en Golden Retriver.





Här har vi Grappa igen :)
Svårt att få en bra bild på henne för hon vägrar titta
in i kameran en längre stund haha.





Här har vi Nala som är en blandning av Flatcoatet Retriver och
en Welsh Springer Spaniel.
Tyvärr ska hon sluta hos oss då hennes ägare ska flytta.
Synd för en gladare och piggare hund får man leta efter.





Mer bilder kommer framöver.
Nu ska jag titta på Spiderman 3.
Åh sen måstae jag fixa med tvätten också.

Kram

P.s Någon som har märkt av att blogg.se är ganska trög?
Någon mer som har haft problem D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0