Olyckor händer så lätt!!

I dag när jag kom till jobbet så stod en polisbil på parkeringen.
Ligger en Pizzeria dörren bredvid jobbet så jag tänkte aja dom kanske är där för att hämta upp mat.
Hinner inte mer än att sätta mig ner med dom andra när M en arbetskamrat kommer in och berättar att han hade voltat med bilen på vägen till jobbet.
Visar en bild och man ser hur hans bil ligger upp och ner i snön.
Så det var honom polisen var och lämnade.
Måste säga att det är tur att det är så mycket snö ute som det är, trots att vi klagar.
För annars kunde det ha gått riktigt illa med M.

Det här får min olycka i söndags att se väldigt barnslig ut.
Fast ont gjorde det när det knakade till i hela ryggen.

Pratade med A idag och jag ska till henne nu på fredag och kolla på film.
Om hon har laddat ner avatar så kommer jag tvinga henne att titta på den, alla pratar så bra om filmen att jag bara måste se den.

Var hos doktorn i går för att prata om sömntabletterna jag har.
Dom får mig att känna mig så trött dagen efter så jag tänkte se om han hade några andra som inte hade samma effekt men han förklarade för mig att kroppen är inte van att somna så tidigt att det kan bli som en jetlag effekt dagen efter.
Så jag ska hålla ut och se om det släpper, men om det inte släpper så ska jag komma tillbaka.
Bad honom att skicka en remiss så att jag kan få KBT behandling, så jag hoppas mottagningen i Roslags Näsby kan ta emot mig.

Nej dags att laga mat.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0