Tankar!!

Varför hållar jag kvar i något som inte går att få tillbaka.
Varför håller jag kvar i något som sedan länge är försvunnet.
Finns det en chans att reparera något som har gått sönder.
Lever jag i en illusion på något som gjorde mig glad och tillfreds med mig själv.
Alla skratt, alla tårar som man har delat med varandra.
Håller jag kvar med förhoppningar att vi ska klara oss ur det här tillsammans och
hitta ett nytt sätt att finnas där för varandra.
Så många nätter jag har suttit med tårar rinnande ner från mina kinder och frågor som far runt omkring.
Undran över vad på vägen som gick fel, vart vi växte ifrån varandra.
Mer tjaffs än roliga stunder så varför sitter man och håller kvar något som
känns så infekterat.
Nej vet fortfarande inte vad det är som gör att jag står kvar med dig även om det gör ont i mig
att se att ingenting är som det har varit.
Ska man säga hej då eller ska man fortsätta kämpa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0