Titta så söt!!




Söta lilla plutten som min kompis ska hämta hem snart.
En vecka kvar och så har hon den sen.

Ja ja och nu över till något annat.
Drömde sådan sjuk dröm inatt.
Eller jag var halvt vaken och halvt sovandes och så drömde jag att mina kläder attackerade mig och sprutade giftig gas på mig.
Det läskiga är att jag var medveten om att jag drömde så varje gång kläderna sprutade giftig gas så vaknade jag till och satte mig upp med ett ryck.
Sen så la jag mig ner igen och somnade om och då kom samma dröm tillbaka.
SÅ jag var nog aldrig helt vaken men jag sov aldrig helt heller.

Är det någon annan som har känt så?

Så var det natten mellan måndag till tisdag också.
Låg i någon slags halvsömn vaket tillstånd.

Så jag har lyckas sova fem och en halvtimme på två dagar.
Väldigt lyckat or not.

Så jag sitter och väntar på att bli trött men än har inte sömnen funnit sig.
Upp till jobbet imorgon och sen är jag ledig på fredag och då ska jag träffa S.
Ska bli ytterst trevligt.

Dags att stänga av datorn nu så ni får ha det så bra.

Natti natt

Kram

Kommentarer
Postat av: martina

naaw va gullig.. Joo det är mycket bättre med halsen idag det börjar gå bort :D Hoppas du också blir bra snart. joo middagen var god :D

2010-02-11 @ 11:52:50
URL: http://misswitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0