Vad hände??

Jag vart typ sjuk eller njae sjuk och sjuk.
Något vart det iaf eftersom jag har haft så sjukt ont i kroppen och känt mig låg.
Sen har axeln blivit sämre också.
Har muskelinflammation och det har blivit värre.
Smärtan går ända ut i handen.
Obehagligt.


Sen hade jag och S en diskussion på telefon, hon har sett en tråd jag starade på Flashback.
Hon var inte glad men hon fick entligen reda på hur jag känner det.
Även om det var det mest korkade sätt att ge henne information på.
Hon har fått sin hund också, hon jag la upp bild på i tidigare inlägg.
Så söt.
Hon ville att jag skulle komma och sova hos henne igår på fredagen men min mage är lite i uppror så jag orkade inte och plus att jag har ont i magen.
Jag borde vara trött men jag är inte det, så jag får väl hålla mig vaken tills ikväll.
Men jag är van, sömnproblem som jag har.

Hänt något mer.

Ja jag såg Den Onda Cirkeln på 3:an.
En bra film som jag och S tittade väldigt ofta på när vi var tonåringar.
Fick nostalgi kickar utav filmen haha.

Sitter och sjunger till Jennifer Brown.
Har funderat på om jag kan hitta en sångkurs, eller en sångpedagog.
Vill så gärna träna upp min röst igen.
Den var så bra när jag var yngre, stark och klar men idag har jag tappat väldigt mycket.
Så vi ser vad jag kan hitta på :)

Nej nu ska jag fortsätta titta runt på nätet och fråga S vad hon ska hitta på idag, kanske kan åka över till henne.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; det är det :) vad gör du?

2010-02-20 @ 10:45:31
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0