Allergi eller förkylning?

Vet inte vad det är, är vilket fall som helst täppt i näsan och kan knappt andas.
Röksugen är jag också.
Somnade klockan 20.00 igår och sov till klockan 01.00.
Försökte somna om men det ville sig inte tyvärr.
Spelade ingen roll om jag inte sov någonting natten mellan fredagen och lördagen.
Idag då, händer det något spännande.
Ja jag ska åka hem till J och äta mat och titta på film.
Kanske borde försöka sova lite igen men känner mig allt för pigg.
Det är bara att inse, jag kommer nog få leva med mina sömnproblem för resten av livet.
Känns som det iaf.





Så här såg det ut när jag vart hundbiten.
Inte så skönt kan jag meddela :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0