Andra natten i rad!!

Som jag inte har fått någon sömn, jag blir så trött på det här.
Sen så tror inte doktorn på att jag har allvarliga sömnproblem *suck*
Jag är så trött i kroppen, så trött i huvudet och på så jädrans dåligt humör.
Så har jag en massa disk som jag inte har tagit hand om för att jag har känt att mitt huvud bultar precis som om det var hundra indianer som spelade på shaman trummor.
Fruktansvärt ont alltså.
Fryser gör jag också vilket inte är vanligt när det gäller mig.
Man borde kanske ta och ställa sig i duschen och bli varm.
Ja låter som en bra idé.
Skulle träffa min syssling idag men jag orkar inte, tror jag åker till J i rissne istället.
Han ska ju ändå laga mat åt mig har han sagt.
Sen så är det bara att krypa upp i hans soffa och titta på film.
Låter inte allt för jobbigt för att vara en lördag...eller?

Satt och läste Kissie kattens blogg igen och hon hade tydligen blivit attackerad av en galen fan/stalker.
Men den historien låter allt för osannolik för att det verkligen ska stämma.
Nej du Kissie katten, ännu en grej som du kör med för att få uppmärksamhet.


Vet inte varför jag har fastnat för att läsa hennes blogg, måste vara för att jag älskar att irritera mig på folk, eller ja mer folk som hon.
Taskig attityd, taskig självkänsla och ändå tror sig för mycket om sig själv.

Låter som om jag vore avundsjuk men det går inte att vara avundsjuk på en tjej som henne.
Hon påstår att hon tjänar så mycket pengar  på sin blogg men vem tusan vill kännas vid pengar som hon tjänar genom att vara elak mot folk, speciellt sina läsare som ser upp till henne.
Nej Kissie katten, du är ganska patetisk.

Som sagt var dags att ställa sig i duschen och värma sig lite.

Ha det så bra alla
Kram//loveimpaired


Söta björnar på skansen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0