Det är en sån där dag!!

Där allt har varit helt okej, jag känner mig lite lättare på något sätt efter ett snack med C.
Han fick mig att ser saker på ett annorlunda sätt, han sa till mig att jag kunde inte förvänta mig att alla ska öppna sig för mig och så kan jag inte göra samma sak tillbaka.
Han har ju rätt jag vet det men jag har alltid haft det svårt att öppna mig tillbaka till folk.
Det är verkligen något jag måste jobba med.

Men iaf sitter här och har min bästaste vän S på msn och vi diskuterar om allt möjligt.
Känner mig glad över att vi är vänner igen, vet inte hur många gånger jag kan säga det men jag är som sagt var väldigt glad.
Vi får ta saker en dag i taget och så vet jag att nästa gång jag mår så jävla dåligt så får jag dra mig undan och låta saker lugna ner sig innan jag pratar med henne.

Ska göra om bloggen också, fräscha upp den osv.

Så nu lämnar jag en video här åt er, en man visar hur många olika dansstilar vi har haft genom åren.
Man får en del nostalgi kickar utav att se den.

Så enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0