Det är fullt med snö!!




Det här är det man möts av när man tittar ut.
Det snöar som tusan, eller det gjorde det mitt under dagen.
Även om snö är mysigt så börjar jag bli lite trött på det.
Vinter i all ära men någon gång får det ta slut.
Vilket det inte kommer göra en på ett tag.
Sitter fortfarande här dock och har ont i hela kroppen.
Det ömmar som fan när jag tar på min hud och jag försöker vila men då somnar jag bara istället.
Är glad vilket fall som helst.
Har fått inbetalnings kvittot till Salsan så nu vet jag helt säkert att det börjar den 9/2.
Ska ta och prata med min far och fråga om han kan stå för halva, så står mamma för andra halvan.
Jag tror nog min far kommer göra det.
För vi har en liten överenskommelse han och jag.
Ska se om jag kan ta ut lite av det i förskott.
Imorgon ska jag till dietisten.
Måste berätta för henne att det där med frukost funkar inte så bra med tanke på mina sömnproblem.
Dem enda gångerna det har fungerat är när jag inte har sovit något alls under hela natten, då blir jag hungrig lagom till klockan halv tio då jag ska äta min frukost.
Känner inte att det är så jag borde göra för att få i mig något på morgonen, kroppen tar ju stryk av att inte få i sig sömn på några dygn.
Tror att det är därför jag har blivit sjuk.
Mitt imunförsvar har blivit sämre pga för lite sömn.
Nej snart dags att laga kyckling och ris även om jag inte är hungrig.
Men måste äta även om jag inte känner någon hunger.

Ni får ha det så bra tills vidare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0