En bra dag.

Började med att jag gick till jobbet.
Helt slut med tanke på att jag sover så otroligt dåligt på nätterna.
Ögonen var helt svullna och det såg ut som om jag hade gråtit.
Sen efter det åkte jag in till stan för att träffa S.
Vi hade en trevlig fika men jävlar hon är nog beroende av sin telefon för hon fick en jävla sms och hon var tvungen att svara på dom flesta ;).
Satt och fikade ett tag, sen så mötte vi upp söta A som är sambo med S.
Åkte hem till dom, handlade mat.
Vart så glad, finns en pizzeria där dom bor i Hässelby som alltid serverade pizzabröd med ost och skinka när jag gick i gymnasiet där.
Undrade om dom kanske serverade det förut och som sagt till min stora glädje som fanns det kvar.
Beställde en sådan och kände nostalgin slå emot mig haha.
Gick sen hem till A och S och käkade, väntade på att en vän till oss skulle komma dit också.
Jag och A hade hur roligt som helst åt varandra, den där tjejen har humor måste jag säga.
Gud så jag skrattade.
Skulle låna soffan men kände sen att jag hellre ville åka hem, finns ju inget skönare än att sova i sin egen säng.
Så kvart i ett nu i natt kom jag hem.
Satte mig och kollade på Paradise Hotel på nätet.
Nu är det entligen dags att sova för jag ska upp till jobbet igen imorgon eller senare idag.
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0