Ett sista inlägg!!

Dags att ta sina sömntabletter och sova.
Ska in till stan imorgon och träffa mina sysslingar M och S.
Vi får se vad vi gör...tar väl en fika eller något liknande.
Har ingen aning ännu.
Sitter iaf och lyssnar på spotify.
Just nu är det Jennifer Brown som går i högtalarna.
Älskar hennes röst och hennes låtar.
Lite funk i hennes musik, sånt som jag gillar.
Tittar på min lista i spotify så ser man väldigt blandad musik.
Allt från pop till reggea, elektronisk till rock.
Ja jag har väldigt bred musiksmak.
Vilket är bra, för då har man mer att välja på.
Tycker dock ni ska lyssna på denna låt med Jennifer Brown.
Bara så härlig.


Jennifer Brown – Past Life

Nej god natt på er
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0