Fortsätter med designen!!

Det är en massa att lära sig har jag märkt, men jag ger inte upp, en dag har jag en blogg som jag är nöjd med.

Sitter och tittar på blocket på ett par amstaff valpar hur söta som helst.
Min kompis har köpt en av dom och jag känner själv hur sugen man blir på att skaffa sig en sötnos.



Titta på dom är dom inte bedårande, kommer se till att jag är ofta hemma hos min kompis sen när hon får hem valpen.
Min syster och hennes föredetta hade en pitbull som dom parade med och hon fick världens sötaste valpar.
Kommer ihåg då jag satt vakt åt en av dom.
Nala döpte vi henne till.
Hon var lika liten som båda mina händer (jag har små händer)

Nej någon gång i framtiden ska jag skaffa mig en hund men då ska jag skaffa mig en Doggo Canario.


Vet inte vad det är med den här hunden men jag har bara fastnat för den.
Vill ha en hund där det är mycket arbete så både jag och hunden tröttar ut våra hjärnor.
Är det någon som har hört talas om Doggo Canario.

Nej dags att fortsätta med designen så att den blir klar någon gång.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0