Kryssning!!

Min faster skickade ett mail idag om att jag skulle följa med.
Följa med tänkte jag för mig själv men gick sen in på hennes sida på facebook och såg vad hon menade.

NU ÅKER VI OCH DANSAR JÄRNET: VINYL HAR EN FEST PÅ GALAXYBÅT TILL ÅBO 12/03 23 TIMMARS) ALLA GAMLA BAND FRÅN 70-80TALET ÄR DÄR OCH SPELAR ÄVEN ROCK+ BUGG OM MAN VILL FÅNA SIG HIHI DET ÄR EN FREDAG! BOKA BILJETTER DE GÅR ÅT FORT DET FINNS INGA HYTTER UNDER DÄCK OCH MAN KAN KOMMA BILLIGT UNDAN. DANSA, DRINKA, HEADBANGA HAHA MAN LEVER BARA EN GÅNG!

Det hittade jag på hennes sida.
Låter otroligt roligt men för tusan det är Vinyl kryssning haha.
Jag som inte ens lyssnar på musik från 70-80 talet.
Men man ska väl aldrig säga aldrig.
Sen har jag aldrig åkt Galaxy, har hört att den båten är bra.
Har inte hunnit bli lika sunkig som Cindirella.
Så ska ta mig en funderare.
Men kan inte tänka allt för länge eftersom biljetterna tydligen försvinner ganska snabbt.
Så vad tror ni.
Kan det vara en grej.
Jag med alla gamlingar haha.
Hoppas inte min faster läser det här nu ;)



Det är så båten ser ut iaf.
Kan ju som sagt var bli väldigt roligt.
Så nej ska tänka på saken.
Tills vidare får ni ha så bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0