Så idag då!!

Ska jag på ut och äta middag för att fira min kompis syster.
Ska bli ytterst trevligt måste jag säga.
Återkommer mer om det sen när jag kommer hem ikväll.

Igår då?

Då åkte jag och träffade BigT en trevlig kille och kollade på film.
Sen så åkte jag in till stan och träffade S och tog en fika.
Fick sällskap utav BigT eftersom han skulle jobba på kvällen.

Jag och S satt och snackade om ditt och datt och sen var det dags att åka hem.
Jag var så otroligt trött så jag tänkte att jag somnar nog så fort jag kommer hem.
Satte mig dock framför datorn när jag kom hem men stängde av den efter ett tag.
Satte mig framför tv:n och det slutade med att jag somnade i fåtöljen.
Vaknade sen efter några timmar och tänkte att jag skulle ta mig till sängen men nej då fastnade jag framför ett program och sen några timmar efter så var klockan fem.
Aj då ännu en sen natt/morgon.
Ännu en natt med dålig sömn.

Så nu sitter jag här med huvudvärk pga sömnbrist.
Borde äta något också men jag orkar inte fixa till mat.

Nej ska ta mig i kragen.

Så ha det så bra tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0