Trött och ont i fötterna!!

Åh jag vänjer mig aldrig att gå med högklackade stövlar.
Men fan det är värt att få ont i fötterna när man har haft en rolig kväll.
Började med att jag, S, A och C firade A.
Hon fyllde år igår.
Vi gick till Texas Steakhous och åt god mat.
Vi vart serverade av den trevligaste servitrisen.
Hon skänkte oss massa goa skratt.
Sen hade vi trevligt under hela middagen.
Efter det så bestämde vi oss för att gå vidare till Galways (mitt gamla stammishak) eftersom jag och S känner några vakter där.
Vi ville ta något att dricka och eftersom mitt leg har försvunnit så tänkte vi att dit är det enda stället vi kunde gå.
Väl där satt vi och led pga musiken.
Dj:n var jävligt dålig, mixade sönder låtarna och bytte mitt i själva låtarna.

Kom hem för 45 minuter sen, funderar på om jag ska ta en macka eller liknande, är så hungrig vilket man lätt blir efter att man har drukit.

Sen blir det väl sängen...trött som fan.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0