Vi kan inte hålla oss ifrån varandra!!

Vi bråkade med varandra, ja det bara exploderade som fan.
Båda mår skit och båda har viljor så det gick som det gick
Men idag hörde du iaf av dig igen och jag är så glad över det.
Just pga att vi är som systrar så måste vi vara ifrån varandra.
Glad iaf att vi pratar igen och så får vi se hur länge det håller sig den här gången :).
Nej men jag tror att vi lär oss för varje gång vi bråkar om hur vi ska ta hand om varandra.

Hade en jätte mysig jul iaf.
Åkte upp till sälen med familjen, mycket snö och fint hotell och massa skratt.
Jag och min mamma pratade och kom varandra närmre.
Jätte skönt med tanke på att vi har haft det svårt ett bra tag nu.

Sen så var nyårsafton väldigt trevlig också men hade helst velat vara på ett annat ställe.

Snart börjar Salsan igen och eftersom jag har så ont om pengar så betalar mamma den åt mig, åh hon är så underbar.
Längtar som fan iaf.

Sen så har jag mitt pucko tappat bort min legitimation och jag som ska på kryssning nu den 21:a ligger lite illa till haha.
Får kolla hur mycket ett provisoriskt pass kostar.

Äh fan ska försöka släcka ner nu och sova, ska ju träffa världens sötaste tjej imorgon.

Så sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0