Dagens dikt!!

Älskad

Att älska dig är som att stå och slå huvudet mot väggen om och om igen.
Att älska dig är som att riva upp ett sår och se det blöda.
Att ge dig närhet är som att försöka smälta ett ton is.
Att hålla om dig är som att hålla om en manet och bli bränd.

Jag vet att det inte alltid är lätt att älska dig och jag vet att jag kommer bli bränd.
Men jag vet också att när jag väl har öppnat ditt hjärta kommer det alltid att tillhöra mig.



Ska försöka börja med dagens dikt igen...annars får det bli månadens dikt.
Vi får se hur mycket fantasi jag kan få ur mig.

Men där har du dagens dikt iaf.

Kram.

Kommentarer
Postat av: rania

Jag förstår dig precis. Alla är vi olika och tur är väll de ;)

2010-06-13 @ 16:30:27
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0