Det var som fan!!

Jag om min käre mor var och handlade skor till mig igår.



Riktigt sköna sommarskor



Köpte ett par vita också som någon redan har lyckas smutsa ner genom att trampa på dom.



Så svarta Converse också.

Så nu har jag skor så att det räcker i sommar.


Såg världens sötaste tant på Roslagsbanan idag.
Liten och alldeles skrynklig men åh så söt.
Ville ta med henne hem men jag tror att hennes släktingar skulle bli rätt oroliga.


Såg btw att Kissie har blivit anmäld.
Pga det hon gjorde mot Christoffer från Borås.

Själv tycker jag att det är rätt av honom att anmäla henne.
Hon har gått för långt, vilket jag har tyckt ett bra tag nu.
Men för det första så får man inte lägga upp en bild på en person som inte har gett sitt medgivande.
Sen så har hon både ofredat och kränkt Christoffer genom att hitta på en sådan historia.

För jag tror inte riktigt på att någon har velat skoja/skada Christoffer genom att skicka in ett brev i hans namn.
Inte när man vet vad Kissie går för.
Hon har lagt upp bilder på folk och kallat personerna för tjocka, fula och skriver om en persons våldtäkt helt öppet på hennes blogg.

Så ja det är totalt rätt det han gör.
Sen kanske hon vaknar upp och inser hur illa hon gör människor och slutar ställa sig bakom sin roll som hon säger att Kissie är.

Om det är sant Alexandra, att Kissie bara är en roll så tror jag tyvärr att denna roll har tagit över dig.

Kram.

Kommentarer
Postat av: simone

så söta skor :)

2010-06-07 @ 16:23:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0