Förstår inte hur de tänker!!




Visst ser dem goda ut.
Tycker jag också men fan när jag var och handlade tidigare idag så såg vindruvorna inte lika fräscha ut.
Mögel och skit på dem.

Det får mig att undra om personalen ser att dem är det och lägger upp dem iaf med hopp om att någon stackars kund ska missa det och köpa hem vindruvorna iaf.

Eller är det så att när dem packar upp så gör dem det per automatik och ser inte själva.
Vad vet jag men det är jävligt tur att jag kollar extra noga innan jag väljer vilken frukt jag ska ha.
Gick iaf fram till en av personalen och visade honom vindruvorna.
Sen några minuter efter så stod han och kollade genom dem andra =).

Idag ska jag iväg till sjukgymnastiken.
Har egentligen ingen lust men ja ja det är ju något jag måste göra för att bli bra i axeln.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Laura

Taaack sååå hemskt mycket... checka in min blogg nu .. har gjort en parodi av N Sync haha

2010-06-15 @ 13:41:10
URL: http://laurau.blogg.se/
Postat av: zLiMbiLLy

Usch jaaa. jag har märkt det också. Det måste ha blivit värre på senare år, för jag har inget minne av at de var så tidigare. Nu är vindruvorna så sträva, mästa som ett lager med gift lägger sig på tungan och gommen. =(

2010-06-16 @ 00:20:59
URL: http://loveimpaired.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0