Grattis Kronprinsessan Victoria och Prins/Hertig/Riddare Daniel!!




Hamnade framför tv:n iaf och såg två människor som försökte hålla tårarna tillbaka.
En vacker Victoria med en inte lika fullt vacker brudklänning men men och en lite för finpolerad Prins/Hertig/Riddare Daniel som stod där och kände kärleken mellan varandra.

Tycker det var otroligt fint.


Lite roligt att det finns dem som har klagat på att det är vi skattebetalare som betalade för bröllopet (jag var en av dem) när man borde veta att man betalade 14 kr/person.
Känns inte som att det är något man kan klaga över och speciellt inte när deras bröllop säkert redan har tjänat in så mycket som det kostade plus mer.

Åh att ha en President skulle kosta så mycket mer än att ha kvar kungafamiljen.

Så jag nöjer mig med monarkin tills vidare.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jessica

Du har kommenterar ett inlägg där man skulle bli länkad. Jag ska lägga in det under dagen.

Allt bra med dig idag?

2010-06-20 @ 10:31:14
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Nelly

trodde det var mer !

2010-06-20 @ 14:39:49
URL: http://skrattisarna.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

Allt är kanon bra med mig, vi kom nyss in från en promenad där vi fick se ett rådjurskid sova precis vid stigen vi gick på. UNDERBART, bild kommer på bloggen strax..



Vad gör du då?

2010-06-20 @ 17:22:51
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0