HAHAHAHA!!

Jag tror jag dör.
Satt på flashback igår och såg en bild på en snubbe som jag kände igen.
Skrev till personen som använde bilden som sin avatar och frågade om han visste vad personen hette.

Det visar sig att det är min gamla teaterlärare jag hade i gymnasiet.
Kan bara säga att han och jag gillade inte varandra.
Ja eller han gillade inte svenskar överhuvudtaget, vi är otacksamma, ouppfostrade osv.

Men roligt var det att se en bild på ens gamla lärare som tyckte att han var så bra på agera.
Själv tycker jag att han var ganska överdriven i sitt agerande.

Han var med i Beck Pensionat Pärlan där han spelade över som fan, kunde inte annat än att skratta åt hans prestation.

Nej du Mr L, jag hoppas du hittade ett bra jobb efter att estet linjen försvann från skolan och att du fortfarande får leva med din passion som var teater.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0