Helt öde!!



Ingenting där.



Ingenting där (jo en bil)





Ingenting där heller och nej inte min mobilkamera som är skitig utan busskuren.


Ja så här ser det ut där jag bor nu på sommaren.
Man märker att ungdomarna har sommarlov nu.
Fast det är inte så livat hos mig oavsett vad men nu satt jag helt ensam och väntade på bussen.


För mig som är född och uppvuxen på Kungsholmen så är det en väldigt stor skillnad.




Aldrig tyst och aldrig tomt på folk.
Pulsen och ljuden och strandvägarna och parkerna.
Mitt hjärta kommer alltid att tillhöra Kungsholmen även om min längtan tillhör Älvsjö.

Hur bor ni?
Är det mycket som händer eller är det lika tyst som där jag bor nu?
Hur skulle ni vilja bo?

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0