Jag kommer få nervsammanbrott snart!!

Mina ständiga sömnproblem.
Idag kommer jag ju inte få någon sömn alls.
Ingen ide att jag somnar när jag ska upp om tre och en halvtimme.
Åh jag blir galen och kommer bryta ihop om jag inte får den sömn jag behöver.
Det har redan gått ut över mitt humör, känner mig alltid sur och lättstött för saker som jag aldrig skulle ha reagerat på annars.

Men ändå vill inte min doktor ge mig insomningstabletter.
Mer motion, mer aktivt liv.
För i helvete jag har provat det också men det funkar inte.

Har sådan huvudvärk just nu och kommer fortsätta ha det hela dagen.
Jag mår så fruktansvärt illa också pga av sömnbrist.

Åhhhhhh

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0