Kissies blogg 2!!

Ja nu säger dem att den vart hackad.
Ska man verkligen lita på det?
Åh isf ska man låta sin blickar gå till Flashback som har skrivit så ofta om henne =).
Hon är inte så älskad utav folket på flashback.


Ja ja strunt i det nu.

Mår fortfarande väldigt illa, undrar när det ska gå över.
Så vi får se hur bra det kommer gå att äta grillat, om magen kommer säga ifrån och göra slut med mig haha.


Trött är jag också som en gnu.
Finns ingen energi alls, inte ens den energi jag använder när den andra är slut.
Man kan alltid hitta lite extra energi hur trött man är.
Har somnat om flera gånger idag och jag som aldrig brukar somna på dagarna.
Men så är det nu.
I´m all draind out.

Kram.

Kommentarer
Postat av: zLiMbiLLy

Krya på dig!

/Kram

2010-06-10 @ 23:12:10
URL: http://loveimpaired.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0