Nyfiken i en strut!!

Hur är det med er, är ni nyfikna av er.
Så nyfikna att det börjar klia i hela kroppen och du känner att du är på väg att spricka?
Så nyfikna att om ni följer med en kille hem så är det första du gör att gå genom badrumsskåpen?
Eller om han dagen efter tar en dusch och ni går genom hans rum för att se om ni hittar något roligt...eller kanske blir något tråkigt som visar att han har tjej.

Är ni så nyfikna att ni gör nästan vad som helst för att veta hemligheten som din kompis bär på.
Slutar inte tjata förrän hon/han har berättat den och blir besviken när det visar sig att hon/han bara har skojat med dig för att hon/han vet hur nyfiken du är.

Sitter på tunnelbanan/bussen/spårvagnen och lyssnar på vad medresenärerna säger och låtsas att du tittar på planchen bakom dem.

Haha fan finns så många fler exempel jag vet men orkar verkligen inte räkna upp alla.

Jag har en bilverkstad där jag bor där det finns en bil som de har täckt över.
Vilket den har varit sen jag flyttade hit för två år sedan.

Åh jag har en sådan stor lust att lyfta upp skynket för att se vad det är för bil och varför de har täckt över den.
Tänkte så senast idag när jag var på väg till bussen på morgonen.

Ska jag verkligen våga lyfta upp skynket eller ska jag fortsätta vara nyfiken?










Hur skulle ni göra?

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0